Storstäda på morgonen.

 
 
20121021
Ursela & Yrsa
Grattis
 
 
Fiskarna
Dom kom i grevens tid
till ett nytt fräscht vatten
:)
 
 
Jag vaknar som valigt tidigt, fast än jag kan sova till 10.00
så är man uppe före tuppen.
Frukost intagen vid daton och lite FB koll.
I dag är det en sån där jobbig dag.
Jag måste göra vissa saker.
Denna söndagsmorgon ska jag fixa
akvarier.
Se hur de ser ut, fy inte se ut så.
 
 
 
Dom blir rena med tiden vad dagen lider
 
 
 
  
Hoppas firrarna trivs nu:
 
 
Jag har kört bil till Hellas gården och käka lunch där.
Sen hela vägen till Huddinge.
Det är så skoj med att köra bil.
Kom till jobbet vid 12.30 tiden.
En kopp kaffe sen lite jobb.
 
 
Slutar dagens övningar 20.30 och körde liten annan väg hem.
Så är det bara att relaxa innan sängen.
 

God natt.
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0