Veckan rullar på

 
20121018
Lukas
Grattis
 
Till lilla Lukas
 
 
som har namnsdag i dag
Pussar och kramar till dig
Farmors hjärta.
 
 
En tidig morgon, jag ska köra till jobbet och det
regna och det är små besvärligt
mycket vatten på vägen.
 
Men denna dagen börja 7.00 med att
jag får en intro som heter Albertina.
En USKA från Sundsvall.
Hon är bra och duktig som få.
 
 
Dagen rulla på och vi sluta 16.00 skönt att det var en kort dag.
Jag körde till Tumba och gick på apoteket och handla.
Sen var det bara att handla lite mat.
Kyckling, ris och Sweet and souer sås.
Gott gott.
 
Gubben ska bara sitta och spela ett himla
panga spel.
Så råkigt tråkigt tråkigt.
Jag tar en fika och lägger mig på sängen.
 
Så vi ses i morgon.
 
Natti senare
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0