Nu kommer helgen

 
 
20120921
Matteus
Grattis 
 
 
Till mig
jag börjar känna mig piggare
och ser framemot att komma
till jobbet på måndag
 
 
 
Kommer besök nu på morgonen,
och jag som inte är så pigg.
Men dom kommer ända från Jörn
Så det ska bli lite skoj
hoppas jag.
 
Jag får ta det lite lugnt och hålla
mig på mitt rum i mellan åt.
Hoppas jag inte får feber under dagen,
så ska det nog gå bra.
 
 
 En väl behövlig dusch och en god frukost är vad
som har hänt nu. Plockat lite hit och dit.
Robin har så svårt att ta sina saker till rätt plats.
Måste vara tonårs slött.
 
Nu är det bara att vänta in folk från Jörn.
Dom var i Gävle vid 06.00.
Så dom bör vara här snart.
 
 
 Dagen flöt för bi med lite huvudvärk
och en smula matt i kroppen.
Har ingen feber på hela dagen så i
morgon tar jag en lite promenix
ute och se vad som händer.
Jag ser fram emot att komma till
jobbet på måndag
:)
 
 
Kom i säng runt 23 tiden efter att ha
slappat i sängen framför TV en stund.
Så skönt att kunna stänga dörren om sig.
 
God natt
 
 citat
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0