Dagen före en ny vecka

 
20120923
Tekla & Tea
Grattis
 
 
 
Till alla stackars bakfulla klantskallar
:)
 
 
En lugn morgon med regn på fönsterrutan.
En morgon med stillheten som gäst.
Intagit frukosten och tagit en
dusch på morgon kvisten.
 
Gubben har vaknat nu och kommer sitta en stund
uppe för att sen gå och lägga sig igen.
Det är hans motto på helgen och särskilt
nu efter sin hårda gårdags kväll.
 
Jag ska bara ta det piano, gå på
teori kurs i dag efter som jag kan det,
:)
Har en rinnande näsa i dag men det skiter jag i 
det SKA bli jobbet i morgon,
vill inte vara hemma mer.
Så det så.
 
Nu vill jag ha en skvätt kaffe
bäst att sätta på lite.
 
Så det var det, fick besök av vår lilla snöflinga Jolin.
Hon är det finaste lilla snöflinga jag har.
 
 
Middagen var god gubben lagade den.
Jag har pluggat körkortet i dag.
Nu är det bara säng och vila kvar för dagen.
 
Sussa sött
 
 
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0