En fullspäckad fredag :)

 
20120914
Ida
Grattis
 
 
Tindra
Vi fira henne i dag hos
pappsen
 
 
Upp och hoppa jag har en massa att stå i .
Jag ska ha ett utvecklingssamtal kl: 8.00
i Falkbergskolan. med Veronika och Saga.
Så för att hinna går jag upp som vanligt,
Dagens morgon rutiner lite bakvänt för
att ändra lite på rutiner.
 
Det går bra för Saga
det är sista året och hon ska nog lägga
ner lit energi på detta.
Det blir nog bra tycker jag och Veronika .
Saga har bra plan för gymnasiet.
Träffa Örjan också som hälsa så mycket
till Robin :)
sen var det bara att der till Huddinge
och till röntgen på vårdcentralen.
Det gick ganska fort.
Camilla körde mig dit och vi träffa Eva
vi tog en fika.
 
E eftermiddag med Camilla hemma hos
henne. Kolla lite kläder.
Låna en kläning till Tindras kallas i kväll.
Kan vara kul att vara lite fin.
 
Då var det hög tid att fara till
Salem och gå på 7-års kalas.
Det var riktigt kul att göra detta.
Barnen vart så glada att se mig igen.
Jag avgudar vekligen mina gulliga änglar.
Alla fem är så härliga på alla sätt.
 
Nu sitter jaghär och mins alla fina kramar
och pussar jag har fått.
All fina ord och blickar från alla barnen.
Det är så fint med dom.
Jag ska träffa dom igen på söndag :)
Jag längtar.
 
Jag och mina säta barnbarn
 
 Nu är kvällen här och jag ska sova.
Har tvättstuga kl;07.00
 
 
Sov gott vänner
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0