En resa med bilen

 
Lördag
20120929
Mikael & Mikaela
Grattis
 
 
Tindra och Johanna
Världens finaste flickor
Farmors älsklingar
:)
 
 
Ledig och ska väl sova tycker jag.
Ja till 7.15 det var så skönt, min kropp lyder mina komando.
Det är ju skönt, Duschen, frukost, kläder på
och sen ut med en ledsen hund som inte vill de jag vill.
Ari och jag tar en kort promenad med Wilma vare sig hon vill eller inte.
 
 
Nu är det att förbereda sig på att åka iväg och hämta barn i Salem.
Sen kör vi mot Eskilstuna.
 
 
Hoppas vi hittar något slags lek slott eller så där.
Kan vara kul för ungarna.
 Leo´s lek land var ett bra val de hade kul.
 
Dock vart det inga delar till bilen då det var fel årsmodell.
Det var ju lite synd.
Ari vart lite irriterad och var grinig en halvtimma och
efter en kopp kaffe ock lite mat var han glad igen.
 
 
Sen var det en sväng till Stallarholmen och ett hej till Olivia
och hennes föräldrar.
Hon är så lik sin pappa.
 
Hem laga mat, något lätt, köttbullar och makissar.
Lördags mys med film och godis.
Sen kväll för barnen.
 
Nattens timme har slagit
God natt sov gott
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0