En vanlig kväll

 
 
20120905
Adela & Heidi
Grattis
 
Eva Lindblom
Ett krya på dig,
En styrke kram
Hoppas din hand inte värker för mycket.
:)
 
 
Gäsp sträck vill inte gå upp.
Har lyckats somna om efter Aris klocka ringde.
Jag tror min huvud börja fatta att jag inte behöver
stiga upp kl: 05.00 varje dag, hoppas det.
Nå ja upp och hoppa, frukost först,
kolla facebook och sen in i duschen.
OK
 
Då är man klar för dagen,
Får ett mess på mobilen,
>vill du luncha<
JJJJAAAAA
Vad kul min bästis och jag ska luncha,
HURRA
 
Vi ska ses i Huddinge vid 11.15 tiden,
passar bra jag börjar 13.00.
 
Dotter ringer, jag frågar om hon vill med,
OK sa hon.
Då tar vi ett tidigare tåg och drar till Huddinge för att kolla runt.
 
Jag hitta ett par jeans, 99 kr på H&M,
helt OK.
Var i på Lindex och kolla lite, då träffa jag min
gamla kompis Anneli där,
Det är så kul att ses när man inte sätts på ett tag.
Och som vanligt säger man att man ska ses och ta en öl eller så.
Jag får allt ta mig i kragen och ringa,
annars händer inget
:)
 
Efter lunchen blir jag körd till jobbet, vilken lyx.
Denna kväll blir extra bra för att jag jobbar med Anneli,
det händer ju bara en gång på fyra veckor,
så et var riktigt kul.
 
 
 Gubben hämtade mig i vår SAAB
det betydde att jag får köra, hurra. igen
Två gånger på en dag med hurra.
Det var inte illa.
 
 

 
Hemma och allt gick bra.
Måste övningsköra mer känner jag,
det är så kul.
Ska köra teorin nu varannan helg till december sen så
är det två stora saker.
:)
Tänkte kolla in lite film på kvällen, men det går inte.
Jag är en smula trött.
När man är uppe från 07.00 - 23.00
och håller igång hela tiden blir man en smula seg
kan jag känna.
 
 
Sova nu,
Natt natt
 
Dagens namn.
 

 
Amanda

Amanda är ett kvinnonamn med latinskt ursprung med betydelsen "den älskvärda", ordagrant "Hon som bör älskas". Namnet är mycket typiskt för nittiotalister, då det i mitten av 1990-talet var det näst vanligaste dopnamnet för flickor. Populariteten har nu avtagit, även om namnet fortfarande är vanligt. Den 31 december 2005 fanns det totalt 29 259 personer i Sverige med namnet, varav 19 286 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 1069 flickor namnet, varav 686 fick det som tilltalsnamn. Namnsdag: 26 oktober.

Populäritet idag: Minskar

Placering på namntoppen 2011: 28

Antal kvinnor med namnet i Sverige: 33964

Antal män med namnet i Sverige: 3 

   
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0