Höstdagjämning

20120922
Maurits & Moriz
 
Det är
Höstdagjämning
i dag
 
 
 
 
 
Bara jag, det är bäst så
annars gör det bara ont.
 
 
 
 
Dagen börjar bra med att jag har sovit
till kl: 7.00, det är en härlig känsla
att få vakna lite senare.
Är feberfri i dag också så nu
är det jobb på G.
Så skönt.
Ska ta en lite promenad i dag och kolla
läget med kroppen sen.
Känns lite mystiskt i lungorna.
Men det är nog OK.
 
 
Tråkigt för mina gäster att jag inte
är 100% OK men dom kan hitta på saker
med våra barn och Ari.
Jag hoppas orka lite mer kanske i morgon
eller så blir det inte så.
 
Frukosten avklarad nu och Ari är en bra
värd, det är så skönt att han ställer
upp när jag inte orkar.
 Han är en bra karl att ha till hands. :)
 
 
Det var ett besök på Tomtitt efter lite tjat på gubben
Och klarar man det så ska man väl klara de mesta.
Och det var en smula jobbigt men jag greja det.
Så nu vet jag att jag är OK
 
 
Kvällen var lugn för min del,
Ari var i väg till en av sin kompis och festa.
Han var bra på pruttig när han kom hem..
Tur så är det inte så sent utan han var hemma vid 24.00
Lättare för honom att sova ruset av sig.
 
Sängen väntar
Sov gott
 
 
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0