Hurra för dagen :)

 
Lördag
20120915
Sigrid & siri
Grattis
 
Till oss
Gubben & jag
För att vi står ut med varandra,
Accepterar varandras fel och brister,
Att vi kan diskutera
Tack gubben att du finns i mitt liv
 
En vilodag med tvättstuga kl.07.00,
det är min vanliga otur att det inte finns
någon annan tid.
 
Vi ska beställa gravstenen till
mammas och pappas grav i dag.
Det kan bli tungt.
 
Min mobil är paj
lite sur och arg blir jag
Jag måste tömma över alla bilder och telefon nr.
Lämna in den på lagning.
INGEN KAN NÅ MIG !!!!
 
En hetsig diskussion om att planera sin körning
hit och dit och hastigheter.
Det var uppiggande
:)
 
 
Nå ja vi drog oss ut och börja vår dag
på stenhuggeriet i Huddinge.
 Vi hittade en sten på en gång.
Den känns rätt så den blev det.
 

 
Texten blir enkel
Ett kors i hörnet och
Westerberg först
sen pappas namn
och alla datum
sen mammas namn
och datum.
 
Nu ska vi leta efter ett bra ställe att äta på
Älvsjö vart det. Det går ju bra.
Mätt i magen kör vi ut mot Haninge,
ska införskaffa blommor till gravarna.
Jag har ju att dom sätter lite på dom
men det har varit lite si och så med det under åren
tycker jag. Det ser tomt ut.
 

 
Det var skogskyrkogården först till broder,
 
 
Sen var det Botkyrkakyrka
till mamma och pappa.
Ja det var vår dag på tur man hand.
Vi åkte vid 11 rycket och kom hem vid 17 tiden.
Lång date :)
 
 
Då ska vi titta på en film äta lite godis, Jaså inte det nä hä,
för vi ska åka och lämna saker till Saga
som är i Salem.Hoppas Discot för
barna gick bra.Jag ska få äga
dom 3 timmar i morgon
:)
 
 
Nu då blir det film.
Vad trött och seg jag blev.
Jag lämna gubben och han fick titta själv,
jag är alldeles för trött för att se filmen.
Ett serie avsnitt på en bra serie räcker.
 
Nu kramar jag kudde.
God natt
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0