JA .... Jobba !

 
20120924
Gerhard & Gert
Grattis
 
 
Mitt jobb
Jag gillar mitt jobb
Love to be back
 
 
Vakna före kl i dag, såklart.
En dag som denna har man längtat efter och
då är man spänd och kan inte sova direkt.
In i duschen, äta frukost och åka med gubben till centrum.
Kommer till jobbet vid 7.00 tar en fika och tittar lite
på vad som hänt den gångna veckan.
 
 
Jag hjälper till på B-sidan, många som är sjuka
:(
Men det fungerar bara bra.
Har brand utbildning kl:13.00,
så då blir det slött i huvudet efter som
man är van med att röra sig.
Att sitta på röven flera timmar är ingen höjdare.
Vi fick släcka en docka som brann,
det var nyttigt.
 
 
Hemma nu och skall äta middag om en liten stund.
Då är det kväll och allt är bara bra.
Robin har en djävulsk träningsvärk.
Han har ju tränat hårt.
 
En bra film kan vara på plats i kväll
:)
 
 
Sussa gott
mina trofasta läsare 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0