Ledig nu

 
20120928
Lennart & Leonard
Grattis
 
Wilma
för att hon är
en sån fin
hund.
 
 
 
Ännu en dag som startar tidigt.
Detta var en morgon då min kropp inte ville lyda årder.
Det gick inte att komma upp, det värker i varenda led.
Fan vad detta är trist.
Nu när man förlorat några kilon och känner sig piggare,
då kommer värken tillbaka.
Den ska vara borta nu, se så gå här ifrån
TACK!
 
In i en varm dusch, står där lite för länge.
In med frukosten och på med kläder.
Ut till bilen torka speglar och så.
Iväg hej och hå
:)
Nu kör vi.
 
 
Skulle gå på lite yoga men han inte,
var tvungen att maila över några namn till
Majvor, ska hjälpa några att komma in i
dokumentationen.
Fan det skulle ha varit bra.
Hoppas på nästa tillfälle
Onsdag den 3 Oktober
:)
 
Idag behövde gubben inte stå så länge
:)
Han hade varit med Tompa och köpt fiske drag.
Han ska bergis fiska nu på hösten,
lycka till vännen
:)
Jag hade en timme kortare dag i dag
och då var det bara att köra hem.
Gubben skall byta kläder och
sen ska vi till Kim och hämta
fyrbent flicka.
Wilmis ska sova hos oss i helgen.
Det blir en bantnings helg för henne.
Hon äter så dåligt när hennes mamma
och pappa är borta.
 
 
 
Så det var bara att plocka upp henne i Eriksberg,
ta en fika och snacka skit.
Hem till en tom lägen het och vad var de
första jag hitta när jag kommer in i lägenheten?
Jo hamburgarna ligger på diskbänken !!!!
Jag har köpt 20 st. frysta hamburgare,
barnen skall ta två var då är det 16 kvar.
Dom skall in i frysen igen eller hur.
Dom har ungarna låtit ligga framme, vad händer då??
Dom tinar, mycket smarta barn jag har.
 
 
 
Lite data på kvällen och en film kanske.
nu har denna dag tagit slut och jag ser fram emot
morgondagen tror jag
:)
En liten utflykt med två tjejer.
Vi ska inte göra något speciellt men bara ålka lite bil.
 
Sov gott och ha en bra natt.
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0