Lilla lördag

 20120926
Enar & Einar
Grattis
 
 
 
 
 
 
Då hade jag svårt att sova i morse,
jag vakna 03.30 och klev in i duschen 04.00.
Hurra vad kul ... NOT!
Det är verkligen skunk när man inte kan sova.
Men det är ju då OK att man kan duscha så tidigt.
Jag stör ingen eftersom min dusch ligger intill
köket.
 
 
Frukosten och lite tittande och skrivande på facbook.
Inväntande på att kl: ska bli 8.00,
har 4 samtal att avklara;
1. Ringa och beställa läkartid
2. beställa ett per stödstrumpor :)
3. Prata med försäkringsbolaget
(om Robins tå)
4. Prata med Telenor, om det
förväxlade nr och felet som har up stått.
Sen fik jag åka med Camilla som skulle till
Huddinge och träffa Jonna i dag.
Jag börja ju ett i dag.
 
 
Det var möre på jobbet då kl tretton.
Gruppmöte, det var om olika rutiner och
om konflikthantering och om vad dom 
nya värdegrunder står för.
 
Sen rulla det på och vi fick jobba för lönen i dag.
Massa med olika saker att stå i.
Mat ,kaffe, säng gång, bort gång
och med. oroliga små individer och massa annat.
 
 
Vi var ett fantastikt gäng i kväll;
Tack till er alla.
Sen ska man hem och jag får åka med Renata hem,
Så skönt då var jag henna tidigt.
 
 
Nu är det bara sängen som ropar 
Sussa gott
mina trofasta läsare 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0