Många saker att göra

Glömde lägga ut detta, sånt kan hända.
 
20120912
Åsa & Åslög
Grattis
 
 
Ericka
För att du höll
mig sällskap i dag
 
 
 
Det var bara att gå upp, ta en dusch, äta frukost och invänta kl att bli 7.50.
Då ska jag gå ner till stationen och ta tåget till Stuvsrta för att möta upp
Erika.
Vi ska till stan och vi båda har läkarbesök, Jag på Ersta och hon på
Hötorget läkar mottagnibng.
En super snabb lunch sen tåget till Stuvsta och Erickas bil till jobbet.
Möte kl 13.00
Det var ett bar möte om olika saker och om typiskt kärring gnabb.
Men vår grupp fungerar bara bättre och det känns så skönt.
Kommunikation är A - O i detta jobb.
 
 
Kvällen flöt på så bra och det känns så bra.
Vi gör ett så fint jobb och det är så skönt när vi alla faller på
plats och det blir bra.
Vi har hittat rutiner som är bra och det känns skönt.
 
Gubben trodde jag sluta kl 21 i dag,
så var inte fallet. men han kom vid nio, jag skörd till
ICA MAXI och handlade en massa saker.
Väl hemma var det bara att plocka upp sakerna.
Tror jag var klar vid midnatt, och det som retade mig
var att gubben bara gick och lade sig,
VA !!!!
Han kunde ha hjälpt mig, eller tänker jag fel här??
 
Så jag skulle titta på TV, och bli lite trött.
Hahahaha
Jag satte på TV men va fasen
Jag somnade på en gång.
 
God natt
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0