Min helg börjar i dag

 
 
20120913
Sture
Grattis
 
 
 
Daniel
som fyller år i dag
Grattis
 
 
Torsdags morgon och ett dag pass som väntar.
En vanlig morgon med allt vad det innebär.
Åker med gubben till stationen tar tåget och sen bussen.
Allt som det ska.
 
 
Tills jag upptäcker att mina nycklar ÄR ´kvar hemma.
Oj då hur kom det sig.?
Hur kund dom komma ur fickan?
Nä jag vet inte, men dom var inte med till jobbet.
 
 
Vilken tur att jag fick låna ett par nycklar av Mokades.
Och att jag hitta min gamla bussarong som har varit borta ett tag.
Nu hängde den bara där och glad vart jag.
Den är snygg med lite för stor.
 
 
Dagen är en bra dag, några snygga brandmän på besök.
Vi var många på båda sidor i dag.
Det kändes så bra.
Och en mycket kort dag,
:)
Det var värt att fira.
 
Träffa Millan i Huddinge och fick åka med henne hem.
Hon skulle handla med Thomas.
Och jag var seg och trött bara.
Undra om det kommer något bara på TV i kväll?
Ett varmt bad med ljus och avslappning
det kan vara något det.
 
Kudden väntar
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0