Dag för dag

    
     
20120919
Fredrika
Grattis
 
 
 
 Till min pappa
som hade sin års dag i går,
Hoppas du har din fru och son hos dig nu.
Jag saknar dig så jävla mycket
trotts att 15 år har gått
älskar dig för alltid.
 
 
 
 
 
 I dag har det varit en sån där låg dag,
brukar bli bättre efter en sådan dag.
Så jag hoppas på att morgondagen är
bättre än denna förmiddag.
Har sovit från och till hela förmiddagen.
Svårt att orka vara vaken.
 
 
Camilla har ringt några gånger, hon är orolig för lilla kottis.
Alla undersökningar hon går igenom och
mediciner hit och dit.
Hoppas hon är stark och får komma hem snart.
Ligga där är ju ingen hit.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver några
rader i bloggen.
Ska försöka plugga lite i körskole- boken, om jag orkar det.
Annars blir det bara att slappa på sängen och ha det bra.
 
En hemlighet ....
Jag längtar till mitt jobb.
Men berätta inte det för någon
:)
 
 
Detta är just så svårt som jag kan tycka det är.
Ligga still i en säng när kroppen kryper.
När du reser dig håller huvudet på att
trilla av, av en sjuhelvetes huvudvärk.
Då lägger jag mig ner och det går sakta över.
Då kommer myrorna i kroppen igen.
Vad ska jag göra mer än att verkligen försöka sova.
 
Nä hoppas att jag blir bra snart detta funkar inte.
Pallar inte att vara i sängen mer.
 
Kvällen hände inget av vikt, jag slappa och försöker
bli bra.
Är vaken sover en stund vaknar
tar en Alvedon somnar igen.
Så flöt hela kvällen.
Hoppas jag kan sova i natt.
:)
 
Jag och min kudde,
mmmmm
mysigt
 
 
Sov gott
mina läsare
 
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0