Redan dag två i vecka 39

 
 
20120925
Tryggve
Grattis
 
Camilla
För att hon kör mig till
Danderyds sjukhuset
mitt i rusningen
Tack
 
 
Ja det är ledigt i dag.
Men ... vad är det, då skall man
ju ränna till alla läkare
och annat skit.
Har just kommit på att jag har ingen fri tid.
Eller sov morgon, vilket egentligen
inte har någon betydelse eftersom
det är jag som väcker tuppen,
:)
 
 
Nå ja det är alltså läkartid i dag,
på Danderyds sjukhus ...
Varför enda där borta, jag hittar inte dit heller
Så det ska bli så skoj. 
Tur att vi är två förvirrade tjejer i bilen.
Det kan underlätta
:)
eller inte, hihihihi
 
 
Det tog en timme och tjugo minuter att förflytta sig mellan
Västberga och bygget nedanför Karolinska sjukhuset.
Det och tio minuter sista biten från bygg platsen
till Danderyd.
Fem min att parkera.
Vilket stress.
 
 
På eftermiddagen har jag en enorm tvätt
som skall tvättas, för det var INGEN som kunde
ta den förra veckan då jag var dålig.
Det är sådanna här små petitesser som
mammor hänger upp sig på.
 
 
Men men jag får ta mig en latte och ta tag i skiten.
Kvinnans göra i ett mansdominerade samhälle
hahahaha.
 
 
 
 
Jag har en viss längtan till helgen,
ska få pussa på två av mina barnbarn då.
Det blir de äldsta först och om 14 dagar
blir de dom små.
Sen kommer lek slottet igen, eller på Heron.
Ett nytt lek land kan vara kul.
 
Maten avklarad och nu är det bara att softa lite.
Kvällen är här och jag ska ta en fika och titta på TV.
Ha en trevlig kväll
 
 
Sussa gott
mina trofasta läsare 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0