Röd dag = vilo dag?

 
  
20120916
Dag & Daga
Grattis
 
  
Till mina
underbara barnbarn
 
 
Dagen börjar utan väckarklokcka.
Jag vaknar runt 5.
Det är lite trögt, har ont i halsen.
Äter frukost furst, kollar in facebook.
Skickar vän frågan till Staffan.
Skriver min morgon hälsning och sen till bloggen.
En rutinmässig handling, förutom vän frågan
till Staffan, det gör jag bara i dag
hehehehe
:)
 
 
Jag ska till Lek slottet i dag med fyra busungar.
Saga var så gullig att hon tog dom med sig på bussen
tidigt på morgonen, så bra Saga Tack.
Jag mötte upp dom i Tumba,
Ari tog hem Saga med bilen och jag begav mig mot
Lek Slottet.
 
Först på plan, väntar på att luften ska komma in i hopptonet.
 
Det blir så kul och bra.
Det är bland de bästa dom vet,
leka och stoja i tre timmar.
Och en favorit till alla barnen är ju då Thomas
som kom och lekte lite med dom.
Han hjälpte mig hem med dom.
(pappa är dålig och ligger i sängen)
 
 
Jag börjar teorikursen i dag, det blir spännande.
Då börjar man se slutet på de hela.
Det är fem lektioner, dess värre på söndagar kl: 14.00 - 17.30.
Då kan jag bara vara med på varannan så
mina fen gånger blir tio söndagar.
 
 
Sen är det ju kväll och jag ska förbereda
mig för en arbetsvecka.
Jobbat två dagar ledig en jobbar fem
dagar ledig en jobbar tre ledig helg.
Det var två veckors jobb det.
 
Nu är det något konstigt i min kropp,
Jag har haft lite ont i halsen med det ska väl gå över.
Nu värker det i kroppen, fasen jag går och lägger mig så jag
orkar upp i morgon.
God natt :) 
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0