Septembers sista dag

 
 
02120930
Helge
Grattis
 
Den helige Mikaels dag
Sista dagen i september
 
 
 
Söndagen
Lugn och fin som en
söndag ska vara, tycker jag.
:)
 
I dag vaknade jag 5.45 jag trodde jag försovit mig till jobbet.
Men det var bara tvättstugan som väntar
:).
 
Fixa frukost till alla, mannagrynsgröt med O´boy,
rostad smörgås med choklad och ost
ett ägg
det var en bra frukost tyckte Tindra,
Johanna lyckades få i sig en liten yogi.
Så nu är det frid och lugnt, tvättstugan klar
och barnen åker hem till Salem.
 
Trafikskolan kl: 14.00 teorikurs.
Det är kul när man märker att man kan saker och ting.
Något har fastnat i skallen på mig.
Den sluta 17.15 och man var ven smula seg.
 
 
Middag hemma, Camilla och Thomas hämta Wilma.
Undra när Jimmie pojken vill äta middag hos mig,
eller Jerry?
Dom har fullt upp med sitt.
 
Kvällen kom och jag fixa Sagas nya hår,
Det är en smula ljust.
Kanske kan sälja det till Jojo eller hennes mamma.
 
Köpa nytt i Huddinge hoppas jag hinner i dag
Det finns på Glitter med klipps, för
 då kan hon ta bort det när hon ska sova
och duscha. Det lär ju vara fint längre då.
Dyra historier de där.
 
 
Nu lägger jag mig för dagen är över.
Invänta morgondagen.
Sov gott
gott folk
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0