Sjuk dag 2

 
20120918
Orvar
Grattis
 
 
Camilla
som måste ligga
på sjukhuset.
 
 
Fortfarande sjuk, jag tycker så synd om mig själv.
Men i dag känner jag att jag orkar ingenting.
Jag är totalt slut i hela kroppen.
Jag sover så mycket att jag vaknar
så tidigt och det är inge skoj.
 
Har varit uppe sen 5.00 i dag.
Gubben kom upp 5.20
så jag hade sällskap en stund, sen åkte han till jobbet.
Jag blev ensam och övergiven.
Men jag är åtminstone hemma.
 
Camilla ligger på sjukhuset och jag kan inte vara hos
henne som sällskap, för jag ligger här och
är sjuk.
Min Mimmsen är också krasslig, snacka om släkt drag,
hahahaha.
Hoppas lilla guldhjärtat klara sig.
 
Han i alla fall krama och gosa på större barn i helgen och
bara det är lycka. Älskar barnbarnen
Denna tavla fick jag av min svärdotter Nea
Hon tycker den passa på mig till 100 %
Jag har inget att invända, de ÄR jag.
 
En ny dag av ingenting bara sitta eller ligga i min säng.
Har försökt kollat på fil men jag somnar bara.
Tittar lite då och då och ibland hinner ena filmen sluta
och en ny börjar, det är kul det tar ett
tag innan jag fattar det,
hahaha
 
Simma lugnt och ha en bra dag
mina kära blogg läsare.
Nu ska jag ta hand om min sjuka kropp
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0