Stor dag för min son

 
20120920
Elise & Lisa
Grattis
 
 
Jimmie
 

 
Som fyller år i dag
En ung fembarns far
med stort hjärta till
alla sina barn
Grattis min älskade son
hoppas din dag blir till glädje
 
 
Det gick ju inte att sova så länge i morse.
När jag sover hela dagen i går
så blir det svårt att sova
hela natten
så klart.
 
Upp före fem, tar en liten fruk
ost och intar Alvedon.
Febern är straxt under 37,5
det ser lovande ut.
Tar det lugnt som det bara går.
:)
 
ska vila lite till och sen ställa mig i en
välförtjänt dusch.
Titta på tråkig tv och göra ingenting det måste
vara det bästa i dag.
 
 Det kan vara en konst att
få tonåringar att komma upp ur sängen.
I dag är det extra svårt men
min "lille man".
Det är ett namn han inte är så överlycklig över i dag.
Men då när alla kallade honom det när han var
liten var det helt OK. Han kände sig stor då :)
Nå ja nu är han min lille man i dag också
och han har en smula ont i huvudet.
Han fick sin migrän tablett hoppas
den kommer att hjälpa.
 
 
Nu är det time för mig att lägga mig en stund i bingen
och låta min kropp återhämta sig, det
kan den behöva nu.
 
Händer inget spännande i dag heller.
Har prata med svärdottern lite
och hon kalla mig tunnis i dag,
va, nä hörö Nea
jag är ingen tunnis
bara en sjukling som det är synd om.
Kram till dig gumman
:)
 
Sänder en gosse kram till Camilla också.
Hoppas du får komma hem nu.
Saknar dig.
 
  
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0