Torsdag :)

 
 
20120927
Dagmar & Rigmor
Grattis
 
Lönedag.
Vi kommunalanställda blir
rik för en kort period
:)
 
 
Upp och hoppa.
Det är arbetsdag och jag ska åka med gubben.
Eller han ska åka med mig.
Det är jag som kör
:)
Frukost, dusch och kläder på. Ut till bilen och fixa.
Lugna gatan till jobbet inte mycket trafik inte.
 
Ett långt pass 7.30 till 17. Det går fort och det äår OK
Men lång dag är det, Händer lite av allt tycker jag.
Gubben väntar på mig då han slutar 16.00
så blir det att han väntar på mig.
 
Jag kör till ICAMAXI i Alby för att handla.
Det blir en hel del, och man glömde en del, som alltid.
Var hemma vid 19.30 tror jag.
 
Då var det kyckling med potatissallad till middag,
snabbt,enkelt och gott.
Trött och hamna framför en film och somna
:)
Sova säng säng säng
:)
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0