Veckan börjar med Sjukdom :(

 
20120917
Hildegard & Magnhild
Grattis
 
Till mig
Stackars lilla jag
som är så sjuk,
jag tycker så synd om mig själv.
Buhu :(
Jag gillar inte att vara förkyld och febrig.
Behöver kukelemuck medicin, det ger jag till
mina barn när dom är sjuka.
Så nu får dom ge det till mig! 
 
Sova kunde jag inte riktigt i morse,
Så jkag var uppe och tog Alvedon vid 5.30,
passa på att peta in lite frukost. Då är det avklarat.
Tar ju ett tag innan den hjälper. Satte mig i fåtöljen för att vila en stund.
 
 
Nu kommer barn upp, skola för dom.
Tror det känns en smula bra nu när Alvedon arbetar.
Trött blir jag, då jobbar kroppen en smula.
 Tid för vila.
 
Händer inte mycket har sovit hela dagen.
Är trött så det blir inget mer bloggande just nu.
Skriver en rad i morgon.
Tack för i dag
God natt
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0