DOP

 
SÖNDAG
130428
Ture & Tyra
Grattis
 Linus
Han blir döpt i dag
Stor dag för liten man
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Jaha nu är det stress och massa ställen jag skall vara på samtidigt.
Undra hur denna dag kommer att ta sig ut. 
Jag har inte riktigt fått grepp om dagen den har ju bara börjat men
det ser redan kört ut.
Undra om jag skall skita i allt.
Hur skall jag kunna vara på fem ställen samtidigt??
Ja jag skall fan klona mig och det är kvickt som fan.
 
 
 Ja denna dag är inte speciellt annorlunda än andra morgonar
jag vakna visserligen 5.45 och det var ju så fantastiskt skönt.
Har alltså många sov minutrar mer än vanligt :)
Har nu börjat planera upplägget för dagen och skall se till att allt är som det ska.
 
 
Hoppas inget kommer och stör här nu.
Ellie hämtar barnen i Salem och vi fick ju inte tag i de andra barnen.
Så nu vart det så här. Så tragiskt tycker jag.
 
Det var full rulle för mig från de jag vakna tills barnen var hemma igen klockan 19.00
Tre trötta tjejer och e underbar dag.
 
 
 
Det här var de roligaste stället trollungen gillade, jag tog bort henne
tio gånger men jag fann henne där hela tiden :) 
Det var massa saker att titta på där.
 
 
Jag och min älskade bror
 
  
Nu är det bara att varva ner och sova natti. 
 Fler kort kan man se på min facebook.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0