Fredag

FREDAG
13040h
Irene & Irja
Grattis
 Lollo
Hon är så duktig
kolla in armbanden längst ner :)
 
 
GODER MORGON
 
Fortfarande snö ute ny bild kommer när snön är borta eller mindre.
 
En strålande dag med sol och bara två minus klockan 7.30.
Det jag kan känna lite frustration över är att det bara har blivit en grad varmare på en timme.
MEN
Det är skugga här så solen har inte värmt upp väggen här ännu. Så då är det ju ganska OK.
 
 
 
Ja jag ser att du är inne och läser igen, det värmer mitt hjärta skall du veta.
Jag skriver inga världsliga saker ganska tråkiga saker kanske.
Men det är skönt att skria av sig om dagen det kan bli bra perspektiv då.
Om det händer särskilda saker an det var skönt att ventilera dessa
här till dig. Du kan ju kommentera om du känner för det men inget nödvändigt.
Jag är bara glad att du läser min blogg om min vardag.
 
 
Så jag var väldans kissnödig i morse så i dag vaknade jag faktiskt av de.
Upp vid 5.30 tiden. så det var en kort sov morgon i alla fall.
Jag har haft sendrags liknade smärta i mitt högerben ett par
dagar och på natten får jag sendrag.
Det är inte så skojigt.
 
Kan vara för lite vatten eller??
Har hört just om sendrag att det kan vara för lite vatten. får allt lov att
testa, det kan ju bara bli att jag får ränna på toan lite mer och det är OK
 
Vilket liv det är här utanför. Kolla smart att vecka grannskapet med detta nu.
 
 
Han är tvungen att luckra upp snö is bergen så dom smälter när solen ligger på.
Det kan ju vara lite så där jobbigt att vara utanför vid denna tid,
kan ju finnas folk som har jobbat natt som skall sova.
Får ge detta ett par dagar så skall vi se hur mycket det smälter.
 
 
 
 
Nu har diskmaskinen sagt upp sig, så nu måste vi köpa en ny :)
Skall kolla lite på nätet vad man kan hitta´.
Vi åker till kungens kurva i stället och tittar vad vi hittar. Det finns från
2000 till 13.000 kr, det är ju bara att ta det man vill ha.
Jag vill ha en som tvättar disken och inget mer.
 
 
Jobbet i antågande. Klockan är 12.35 när jag kommer dit. hinner ta
en fika och sen skall man jobba i köket i dag.
det är OK när man har så ont i benet,
Jag trodde det skulle gå över men inte då.
Ont ont ont :)
 
Kvällen flöt på så bra och vi var klara i tid som vanligt.
Det var Ida och jag på A-sidan och Maria och Lollo på B-sidan.
I morgon är det ett dag pass..
 
Jag fick åka fin bilen hem och det vare ju kul.
Lite smutsig var den och lite för hårda stolar. Men fin är den :)
Vi körde hem Ida till Tullinge först sen hem och hade ett snack med Samuel. Fin kille.
NU är det bara  sängen som väntar innan jag går och lägger mig skall jag
bara sätta ut ett kort på FB.
Har ju en kompis som gör armband och säljer så fina som få,
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0