Hemma

 
 
TORSSDAG
130418
Valdemar & Volmar
Grattis
Mina barn
Dom är så fina 
Jimmie, Camilla, Robin,
Saga, Ellie.
Jerry och Rickard
 
Älskar er
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Hejsan vi kör igång på en gång.
Det är väl bäst så.
Jag har ingen feber i dag men ont i huvudet. Det är trotts allt ett bra tecken.
Nu skall vi bara se till att hostan lägger ner också.
Men det är ett par dagar till som jag kan återhämta mig på.
 
 
 
Jag vaknade i dag av gubbens klocka så det tyder på att jag sov hårt och djupt.
Jag hoppas att jag kommer att få en bra sömn över nätterna och morgontimmarna.
Det är viktigt att kroppen får sova och vila upp sig.
Särskilt när man jobbar olika tider varje dag, det är påfrestande för kroppen.
 
 
Så då var men uppe lite efter fem och skall in ta min frukost.
Det är fil med müsli och C-vitaminer kaffe och en smörgås,
precis som det alltid är.
 
 
 
Kollar runt på FB och spelar lite på candy crach.
Ett himla spel som man är besatt av.
Men det är ju kul.
 
 
 
Skall slänga ut våra kopierings apparater, skit maskiner.
Vill inte fungera så nu är jag trött på dom.
Man har två st. och ingen fungerar så typiskt när man måste kopiera saker till Robins skola.
Apropå Robin .....
Han kom upp av sig själv i dag ... vilken kille.
Och var på hyffsat humör. Men det höll inte hela tiden.
Precis innan han skulle gå exploderade han och kasta igen dörren efter sig utan att säga hej då.
Oj vad jag avskyr detta.
När sådant händer kan jag minnas lite lätt varför jag gillar
att vara på mitt jobb så mycket.
 
 
Men det är ju min son ... älskar honom i alla fall.
Nu har han gott och jag skall sätta på musik och lyssna på bra låtar.
Dricka en kopp kaffe och njuta lite.
Tända ett ljus och gå ner i varv i 20 minuter.
 
 
Har varit en städ dag, hahahaha
Har plockat vilat, plockat vilat och plockat igen. Det var inte så bra att
stöka kände jag, men då var det så stökigt att jag var tvungen att fixa i ordning
huset. Man skall väll inte lämna det stökigt, hahaha.
 
 
Dagen gick ju relativt fort och jag han med att vila lite också, vilket jag lovat mig själv.
Man är helt slut i kroppen när man har virus.
Så nu är det bara att ta fram maten och se till att familjen äter.
Marsch pannkaka.
 
 
 
Kvällen kommer och jag skall titta på
STAR WARS
Trodde jag ja ...... vad händer????
Fel på ljudet det går inte att se ... FAN bästa episoden och man kan inte se!
För det låter som om TV.n duschar.
Och nu är jag besviken.
 
 
 
Jag lägger mig i sängen arg som fasen, och skall kolla på fuskbuggarna i stället.
Och vad är det för nötter, det är ju inte sant vad folk gör, luras på detta vis.
Fan är det så att mänskligheten är så giriga att man skall lura folk på detta sätt?
Fy fasen vem skall man våga anlita om man behöver fixa ett tak eller renovera
huset?? Tur att man har en händig karl och bra söner och svärson som skulle kunna
hjälpa till vid detta problem. Skulle aldrig ta hit en utifrån.
 Bedragare ... nej tack.
 
 
Så då släcker vi lampan och sover, eller hur gubben?
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0