Min dag med min bil

ONSDAG
130424
 Vega
Grattis
 Bilen
 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej
I dag händer det saker må du tro.
Jag har min bil och nu skall vi ut på färd.
 
 
Gick upp med gubben som jag skall särskilt i dag då jag skall i väg.
Duschen, frukost och en kopp kaffe.
Nu har morgonen startat.
Det var inte så bra att ta en dusch nu på morgonen för nu har en himla
förkylning brytt ut. Det var inte snällt.
 
 
Jag kör Saga till skolan och sen till bilprovningen.
Nu skall vi se om bilen klarar genomgången av denna undersökning.
Det tar så där 15 minuter och det är lite pirrigt kan man lugnt påstå.
Så kommer mannen  ber mig komma, jag hinner tänka nu är det kört :)
Men Nej, bilen klara testen och den är OK :)
 
 
Då var det bara att dra hem till Millan, hon har haft strömlöst och
hade inge kaffe. En latte kommer hem med bud :)
Så då är det bara att dra till jobbet.
Jag skall fixa fötterna hos Helena.
 
Sen bör jag jag 13.00 slutar 20.30
Och kvällen flyter på så bra att det inte är sant.
Allt hände tror jag, så vi fick inte vår middags rast förs 18.00,
så 15 minuter senare dela jag kvällsfika.
Sen gick det i ett hela tiden.
Oj vilken kväll.
Men kom iväg hem  i alla fall. In på macken fixa växel och sen hem.
Vid Tullinge var det stopp,
Sopp bilar och annat var i vägen.
De tog lång tid att komma förbi, inte förens vägen ner till Lekslottet kom man förbi.
Sen var det bra att gasa hem.
Väl hemma skall man betala 30 kr för ett dygn men nej då inte då.
Skit.
Det kostar 50 kr konstatera en skit sur gubbe.
Så jag får allt ta och gå ut igen och fixa en ny biljett.
 
Så nu skall jag väl sova då.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0