Nu äntligen

 
TISDAG
130423
 Georg & Göran
Grattis
 Göran Karlsson
Grattis på namnsdagen
 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
En sån kväll och kort natt det vart. Oj ja du har väl redan läst om i går stackars trollunge.
Det är så jobbigt när små barn är dåliga, dom är så små och kan inte förklara
vad det är som gör ont eller är besvärligt.
Men hon kom med hem i alla fall.
Så det var ju bra.
 
Dagen till ära då, ja jag vakna av Aris alarm kl. 5.10 så det var ju OK.
Upp och in i duschen skall tina upp en trött och frusen kropp.
Man kan känna kylan ända in i märgen och ut i hela kroppen, se så kom nu värme.
Nej det funkar inte i dag jag fryser satan.
 
 
I med lite frukost då, det är visserligen kall fil men varmt kaffe.
Mina fingrar är lätt blåa ock det knakar i dom hela tiden.
Se så kom igen värme till kroppen, men inte då.
På med alla kläder och tjock tofflorna.
Nu då?
 
NEJ
Nu skiter jag i detta jag får väl frysa då.
 
 
 
Nu skall jag vecka Robin och se till att vi tar oss till Camilla lagom till strax före tio
Hon skall köra oss i dag till läkaren i Södertälje.
Robin skall på ultraljud på sitt hjärta.
 
 Då har vi avklarat detta och jag har nu bara att ta mig till jobbet, via Robins skola.
Han måste byta byxor sen är det bara att köra han till skolan och mig till jobbet.
Jag kommer till jobbet vid 13.30 och har ett pass till 21.00
Så det går av bara farten som vanlig när man jobbar kväll.
Det är INGE skoj att komma tillbaka ock upptäcka att det inte är fixat hos mina boende.
Vad är det som händer nu då??
Varför görs inte de man skall göra när man blir tillsagd att man går för vissa som hart
ansvar för boendets rum?
Oj oj oj.
 
Kvällen flyter och timmarna bara flyger förbi. Nu är klockan redan 21.00 och jag slutar :)
Hej då jobbet nu åker jag hem, vi ses i morgon kväll.
 
Väl hemma känner jag att jag är as trött.
Så det blir sängen på en gång.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0