Nu rullar veckan vidare

 
ONSDAG
1304010
Ingvar & Ingvor
Grattis
 Min glömska man
:)
 
 
 
 
GODER MORGON
Hej ... då kör vi i dag också :)
Klockan fick ringa i dag, jag var nog lite slut efter gårdagens spänning.
Men det känns så skönt att ha det fixat och sen är det bara uppkörningen kvar :)
Men nu är det en ny dag och nya saker att ta tag i.
Jag skall på samtal i dag och taktilmassage.
Det skall bli underbart skönt.
 
 
 
Duschen och frukost med go fika är klart.(dock inge kaffebröd till utan min smörgås).
Så då kan man rulla igång dagen lite sakta och försiktigt.
Termometen visar här i Tumba på 4 grader klockan 6.35, det skall bli,
och det ser lovande ut dock inga solstrålar som syns,
men dom kommer.
 
 
 
Har ett kvälls pass att tag i  dag, jag gillar att jobba på kvällen,
det enda jag kan känna när jag jobbar kväll är att jag inte hinner med den
dagliga omvårdnaden med mina boende.
Det faller lite när man kommer på kvällen. Det är synd, för man vill pyssla om sina tanter :)
Annars gillar jag kvällar.
 
Vilken flytande dag inga som hälst hinnder, 75 % av kvällen :)
Vid kvällen vart det bara att kalla in jouren, men det var inget super akut så jouren kom 20.30
Det var de som vart lite sent då, mem som sagt inge akut.
Fin kväll där deboende hade så trevligt.
 
Gubben sov på söta örat och var inte på jobbet 21.00
Tar sällskap av Maria på bussen och sen tåget till Tumba.
Väl hemma vid 21.55 så var det bara att ta medicin och lägga sig
Pang
somna 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0