Nya utmaningar

 
MÅNDAG
1300401
Harald & Hervor
Grattis
Våren
Vi håller på dig
kom nu  
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 
Se där ja, nu ses vi igen, detta är så trevligt, jag blir en smula
inspirerad när jag ser att du har varit inne.
Det är mycket skoj att veta att någon läser. man blir glad inombords,
hjärtat tickar till lite.
Var in i duschen innan frukost i dag. Det var så kalt inne att jag behöver värma mig
 en smula.
 
 
 
Dagen består av ett enda pluggande nu på förmiddagen.
Skrivning om ett par dagar och teorin måste sitta.
Så det är bara att plugga, plugga och åter plugga.
 
 
 
På jobbet var det lite stressigt, blir det något som kommer i vägen
och drar ut på tiden så är det sent hela kvällen.
Det är inte klokt vad smalt med tid vi har, och allt som skall göras.
Det är ju tur att detta inte händer varje kväll, utan bara i bland.
I går var det jag och Maria Andersson som fick häcken full :).
 
 
Men vi skall inte hänga upp oss vi han ju klart.
Jag tror att det är nyttigt med en viss rusch
emellan åt så vi inte somnar på jobbet :)
 
 
Så då var jag på Väg hem med min nya införskaffade
vagn till bland annat Joline :)
Det är alltid bra med en vagn att dra trötta små barn i :)
Nu kan vi gå på promenader igen :).
 
Väl hemma känner jag min trötthet hoppa på mig.
Kudden ropar på mig och jag känner att nu måste jag sova.
Klockan är ju i alla fall 23.20.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0