Oj april rullar på

TISDAG
130402
Gudmund & Ingermund 
Grattis
 vårsolen
värm allt som är fruset

 
 
 
GODER MORGON
 
 
Då hörs vi igen, kul.
Hoppas du har en god kopp kaffe när du tittar igenom min dag.
Jag bjuder dig på en lång tisdag som börja 5.00 för mig med
en dusch och en frukost.
 
 
Den fortsätter med att jag skall göra slut klämmen med hår
(vilket är för tunt att göra något avanserat)
och tand hygien får ej glömmas.
I väg till Rosendal för ett möte med Majvor.
Nu är det sol möte och fixa lite ditt och datt.
Några som vill ha hjälp med genomförande och annat smått.
Mötet för övrigt gick bara bra. Vi kommer nog att fixa detta galant.
De nya är ju att skriva fallrapporter på datorn.
 
 
 
Camilla kom över till jobbet en kort stund innan jag börja.
Det var en överraskning :)
Jag fick jobba med Marie K i dag och det var ovanligt.
Jag jobbar ju inte alls samma schema som hon.
Det händer i bland att jag jobbar med henne.
Lika så med Anneli. Det känns lite tråkigt.
 
 
Så kvällen gick så bra och jag känner att jag fick en del gjort.
Marie gick hem vid 20.00 så jag tog över hennes jobb.
Nu är allt klart så jag kan diska lite.
 
 
Så nu var det tid att packa ihop och fara hem.
Ari kom och hämta mig så man kom hem ganska fort.
Och då är det bara relaxa som gäller och
lägga mig i sängen.
 
 
Ha en trevlig kväll.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0