Sista dagarna i april

 
MÅNDAG
130429
Tyko
Grattis
 En ny spännande vecka
:)
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Oj nu är det jobbar dag och man får brått med vardagen.
Häng med så skall jag berätta om min måndag.
 
Godermorgon väckaklocka, gubbens klocka ringer argt på honom.
Han är alltid seg på måndags mornar.
Jag har ju lättare med alla morgonar eftersom jag jobba alla dagar i veckan.
Frukost intagen på med gym kläder, jag skall till gymmet hej och hå.
Så då är dagen på G och allt rullar i gång.
 
 
 
Och det känns skönt att göra nytta här kroppen behöver det och
inga konstigheter med det. Väl hemma får jag varva ner och svettas klart.
Det kan faktiskt ta ett tag. Man är lite stressad nere på gymmet.
Man gymmar, dricker vatten, duschar, klär på sig och går.
Efter så där 30 minuter börjar man sättas igen, så kallad eftersvettningar.
Jag gymmar tar mig hem varvar ner och sen duschar.
Det är hela grejen, super bra :)
 
 
 
Så då var det klart, nu skall vi leverera saker till höger och vänster innan
jag skall träffa EVA.
Camilla skall ha tillbaka lite pryttlar som hamna hos mig efter dopet.
 
 
Sen till Salem och lämna gottis till flickorna och Jolines nappflaska.
Sen är det bara att dra till Huddinge för en träff med min bästis.
 Eva
 
 Här med Jolines docka :)
En god lunch var vi värda, eller hur Eva.
 
Missöde på Evas mat blev det, hon fick pengarna tillbaka.
 
Nu skynda skynda,
en utbildning på jobbet väntar. Det är några tjejer som skall
ha lite utbildning i att skriva i ProCapita.
13 - 15 varade den.
Nu är det bara vanligt jobb skönt kan man tycka.
Kvällen jobbade jag med Lollo, det gick så bra.
Flöt på och vi vart klara i tid 21.00 pip.
 
och
Jag var tvungen att stanna till vid macken för att köpa tabletter till Robin.
Han är snorig Hugo.
 
Så en lång dag med massa intryck och massa saker som hände.
Kan vara skönt att krypa ner och sova nu.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0