Sista körlektionen ::)

 
ONSDAG
130403
Ferdinand & Ingemund
Grattis
 Kör läraren
Claes
 
 
GODER MORGON
 
 
Kommer upp vid 6, hurra ... sovmorgon :)
Frukost, dusch och sen fixa sig.
Ska föra över pengar från kontot via nätet.
Då går det inte. allt är dött, ingen dator överhuvudtaget.
Ja ha hur skall jag nu få över dessa pengar?
 
 
Jag får gå ner till centrum och tar och köra först.
Det är besvärligt med vägmärken och annat gott.
Dom har bytt namn på skyltarna, en hederlig informations
skylt som talar om färd riktning eller hur många mil det är till nästa
ställe kan inte bara heta informations skylt,
nä det ska orienteras och vägvisas och gud vet vad. 
 
 
 
Nu är det så och det är vad jag skall plugga på.
Även broms sträckor och rektions sträckor.
Tjänstevikt, totalvikt och max last. är också ett problem.
Hur fan skall jag få detta att sitta.
 
 
Ja jag är helt slut i huvudet, min bästis Eva kom och tog en fika med mig,
det vart lite lättare då.
Visserligen hade jag velat lekt med tjejerna på lekslottet.
Men det var så länge sen som jag och Eva var och fika, över ett år sen.
Nu fick jag lite energi av henne så jag kan fixa kvällen med mitt körkorts testande.
 
Väl hemma fick jag då träffa Samuel som nu har kommit till oss.
Han stannar några dagar.
 Saga var så lycklig att få träffa honom . Hoppas han känner lika dant.
 
Nu skall vi plugga lite. Vi hörs.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0