Söndag

 
SÖNDAG
130421
Anneli & Annika 
Grattis
Anneli & Annika 
Grattis på namnsdagen
Anneli Hultman
Annelie Karlsson
Annika W Olsson
Kramar till er i dag och en ros 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Ja ha då är vi tillsammans igen för ett kort ögonblick.
Jag har en lugn dag framför mig med relax på agendan.
Hoppas det kan bli så då.
 
 
 
Vaknar som jag ska klockan 6.15
Hurra 
Tar frukost först och en dusch om en stund.
 Lite variation kan ju inte skada det kan ju bli lite enformit annars.
Har till och med ätit ett ägg och en god kopp kaffe,
Nu har jag också kollat runt på FB och gratta alla på namnsdagen.
Då är det lite nyhetsmorgon som väntar kanske jag kan få slumra en stund på soffan :)
 
 
 
Dagen rullar på och jag med den.
Nu är jag och gubben klar för att hämta min mobil i Skärholmen på
Famely home.
Det var så kul att få min lilla älskling tillbaka.
Måste ställa in lite saker bara.
 
 
Och nu bär det av till Märsta för att träffa Tommy en stund,
hans dotter "Sockan" rider där och vi åkte dit, mins inte vad stället hette.
Sen tog vi oss till Rosersbergs slott och promenera där
kolla in bilderna.
 
 
 
 
 
Nu är det middag på kina krogen :)
 
 
Två lyckliga pojkar.
 
 
Så var vi hemma igen 18.30 tror jag klockan är.
Så det skall bli film och lite kaffe och lite .....
 
Vi hörs och störs.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0