Söndag

 
SÖNDAG
130407
Irma & Irmelin
Grattis
 Snön
som faller
:)
Nu är du på fel årstid kom tillbaka i vinter.
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej igen nu är det en ny dag och nya förhållanden.
Man ser fram emot en bra dag och att det inte skall hända så mycket ovanliga saker.
Jag vill att det bara skall rulla på som det har gjort ett tag nu.
Man gör dagen till vad man vill och det är något min pappa tala om för mig att
du kan göra din dag så bra som du vill eller så dålig som du vill.
Jag kommer i dag att göra en bra dag.
Inget annat skall gälla.
 
 
En sak till som är viktig till alla oss som har partners och barn. 
Vi skall nog ta vara på den tiden vi har tillsammans och vara respektfulla.
Det är så lätt att man tar saker förgivet att det alltid skall finnas där
Men så är det inte, en dag är det slut, på ett eller annat sätt.
Vi lever nu, var rädda om det du har det kan vara borta i morgon.
 
 
 
Nu till dagens händelser.
Seg som fan men har svårt att somna om så då går vi upp
och ser var det finna att stoppa i munnen.
Frukosten består av samma saker varje dag, är det tråkigt eller :)
Nå ja det är i alla fall en bra frukost.
 
 
Sen är det en kopp kaffe som gäller.
Gott gott i gott gott
:)
 
 
 Jag har ju inte särskilt bråttom så det är väl bara att ta det piano och se
hur morgonen blir.
 Det är inget som händer mer än att jag inte åker iväg och tittar på en diskmaskin,
<det är onödigt för det blir så stressigt.
Ari blir ju aldrig klar så då skiter jag i det.
Klockan 11 kommer han och säger att vi skall åka, det fungerar inta.
Planering gubben planering.
 
Jag beslutar mig för att åka kommunalt också eftersom han inte är ens på klädd.
Får sällskap till Huddinge i alla fall. Camilla skall möta upp Thomas där.
Så vi tar sällis.
 
 
På jobbet är det väl som vanligt stressigt.
Saker som inte är klara, dom skall göras färdiga.
Städa boendes rum, fylla på, dela medicin. så då var det klart.
Middag är kommen, kalvsylta blev det.
 
Nu är det kvällsfika och TV, samtal och sen skall de som vill ha
hjälp i säng.
Medicin på kvällen och sen är det
tack och hej.
 
Då är man trött och skall hem för att varva ner. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
  
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0