Torsdag

TORSDAG
130411
Ulf & Ylva
Grattis
 
 Kollegorna på jobbet.
Bra jobbat i dag
 
 
 
GODER MORGON
Hoppas du har sovit bra och haft en bra dag, min dag i några meningar kommer här.
En något sval morgon i Tumba minus 2, Vid AlfallaVal minus 5.
Allt är ju relativt :).
Varm dusch för att tina upp, snabbfrukost för att hinna med att åka med gubben.
Bilen frostig och kall, ingen hit med blött hår.
Men i väg kom vi så det tar sådär 15 minuter till Huddinge. Han fortsätter till
sitt jobb i Långbro.
 
 
 
Väl på jobbet i vårt dokumentations rum upptäcker jag att det är små grisigt och skit stökigt.
Skall det vara så svårt att ta skiten med sig när man går?
Eller att tömma paperskorgen, kan man inte göra det??
Tydligen inte, då undrar jag hur ser det ut hemma hos vedebörande?
Jag får soppa, tömma papperkorg och torka borden.
Så varsegod nu är det fint igen.
 
Dagen börjar ju fantastiskt bra eller hur.
En kaffe och andas lugt. :)
 
 
 
Det går som en dans fram till klockan 11.00, nu skall jag har ett solstråle möte.
Men inte då det måste jag ha med utbildningen (som skulle vara 13).
Oj så det blev. Jag har ju bett kollegor komma in extra klockan 13 bara för utbildningen.
Inte bra.
 
Nå ja nu är det bara att köra.
Får väl iordning på allt i alla fall och det går väl bra kan jag tycka.
Lite småkrångligt är det ju.
 
Nu är det rapport och det ser bra ut nu när allt är klart..
några timmar kvar tills jag får gå hem och dra täcket över huvudet.
Lite mat först och annat stök.
 
 
 
Tar ett varmt bad, jag har benmärgs frossa.
Vad skönt det är att ligga i varmt vatten och tina upp.
Nu är det ju bara att krypa ner i sängen och käna hur sömnen kommer smygande.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
    
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0