Vecka 15

 
MÅNDAG
130408
Nadja & Tarja
Grattis
Pernilla Kullman
En krigare i stora mått
Älskar dig gumman
 
 
 
GODER MORGON
 
 
 
Då skall gubben jobba :)
Tänk vad det skall kännas konstigt för honom att gå till jobbet nu.
Han har varit hemma sen december och känner sig slö, trög
och frusen.
Det är ju kalt ute så nog för att det inte är någon hit att jobba utomhus i minusgrader.
Men det är ju det han gör.
 
 
Min dag börja också fem med en dusch och frukost,
allt i sin ordning.
 
 
Jag har ett dag pass på jobbet och slutar tidigt.
Så då är det så att det känns lite bra :)
Har hunnit med massor och hela dagen var bra.
Tack till kollegorna jag jobba med, vilket jobb vi gör :)
 
Sen fick jag lift med Zenab till stationen. Hann med ett tidigare tåg och kommer
till Tumba 15.15 gott om tid att handla och ta en fika med mig själv.
 
Var på Nectar och klippte mig.
Vart inte super nöjd, men det växer ut igen.
 
Ringer gubben för att se om han kan ta vägen förbi
centrum när han ändå skall hem.
Då är han hemma och fixar maten. Men det är inga problem för honom att
komma ner och hämta mig.
 
Så bär det av hem och jag får en fin middag bestående av
karré, potatis och bea.
MMMM
gott.
 
Vad händer mer i kväll då?
Jag känner mig så slut, tar en Power nap.
Då ringer Rinata och vill ha lite kaffe.
Kul kom du bara.
En liten fika stund och lite snack :)
 
 
Sen ringer luren och Pilla är på andra sidan.
Då vart det lite snack där, så kul.
Det är en tjej som har det tufft i sitt liv,
men hon kämpar så det står härliga till.
Jag sänder dig massa varma kramar och
tänker på din lilla familj dagligen.
Du vet var jag finns om du behöver lite n stund av galenhet :)
 
Nu skall jag se på John Carter, slutet och sen sova.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0