Vilken dag

 
TISDAG
130409
Otto & Ottelina
Grattis
Camilla
Hon har sin födelse dag i dag
Stort grattis.
Älskar dig
Sessan
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej igen nu är du här igen ser jag.
Det är lika kul varje gång.
Jag har en speciell dag i dag på flera sätt.
Jag har en dotter som fyller år och det skall väll firas.
Grattis.
 
 
Sen är det ju massa annat som händer i dag.
Camilla kom till mig vid 7.30 för att ta det lugnt innan hon
skulle köra mig till stan.
Vi tog en fika och titta lite på nyheterna. Robin skulle börja
skolan 10.00 så vi körde honom dit .
 
Nu var det bara att brassa på in till stan.
Det var inga köer eller annat strul, vi kommer till
 
 
Klaraviadukten kl. 10.40.
Så en latte och en smörgås blir alltid bra.
Nu är jag skit nervös.
Hur kommer det att gå??
 
 
Jag har haft massa mardrömmar om dessa idiotiska frågor
om tjänstevikt och bromssträckor.
Det är hur krångligt som helst.
Och tiden ticka sakta fram. Oj vad jag mår illa.
Har säkert massa fel, kan tänka mig att det går åt skogen.
 
 
 
Klar med tio minuters tillgodo, skönt.
Nu trycker vi på klar och ja jag vill avsluta provet.
Tack
Hur mycket fick jag nu då?
VA :::??????
GODKÄNT !!!!!
Grönt
lös det, det lyser grönt jag fixa teorin
HURRA !!!!!!!
 
 
 
När jag kommer ut kommer Camilla och säger så det gick bra va?
Och jag log och sa ja.
Då går vi till bilen och där står en blomma som min sessa köpt till mig.
Tack gumman.
 
 
 
Nu är det bara att ringa till gubben och tala om att jag grejade
provet. Jimmie fick också reda på det så klart.
Så nu är det bara uppkörning kvar :).
 
 
 
Har fixat maten åt barnen, dom ville ha hamburgare i dag. så det blev så.
Det var en lätt mat att fixa. Kan behövas i dag.
Är en smula utpumpad.
 
 
 
Nu är det bara att vila lite för sen är det en kaffe hos Camilla.
Hon fyller ju år.
 
Väl hemma igen så är det bara att relaxa och sen gå och sova.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0