Vilo dag

 
SÖNDAG
130414
Tiburtius
Grattis
 Eva
Tack för fikat
:)
 
 
GODER MORGON
 
 
Hej nu är det en lugn och go söndag.
Man är ledig och har huset fullt av barn. härliga vildar och en gubbe :)
Jag har Lukas i min säng för han kom vig 4.30 och fråga om han fick sova på min arm.
Det är OK sa jag, eftersom jag redan här kände att jag inte kommer att somna om.
Så när han somnade efter 10 minuter gick jag upp.
Hade sällskap av min man som också ville äta frukost.
Ari gick och lade sig igen medans jag satt och körde mahjong.
 
 
 
Barnen börja röra på sig lite när klockan var 7.00, Lukas ville ha frukost.
Sen kom Amanda upp och var hungrig. Dessa två hade en rolig lek stund
med massa vatten och det var otroligt vad kul det var att se
dom tillsammans utan att vara elaka mot varandra.
 
Johanna tog sig en sovmorgon av denna värld, det var vad hon behövde.
Jolin badade i disk- hoven. Det tycker hon är jätte skojigt.
Sen skulle ju barnen hem och det blev lite surt tror jag på min son,
men med lite pussel och stök vart det ju bra till slut.
Tre barn kom Jimmie och Nea och hämta, ett barn tog jag med mig till Eva på Gladö.
Det var skoj tycker jag.
 
Camilla och Thomas var med och det var ju skoj,
vi satt en bra stund ute i solen och kände att det var så ljuvligt skönt.
Det kom en vind pust som förstörde lite på det fina vädret.
Vi gick in en stund, Jolin fick kyckling och ris.
Sen var det väl tid att åka hem.
 
Så nu vid 18 tiden hämtade min älskade son sin lilla gulle gryn.
Tänk vad glad Joline blev att se sin pappa, hon sken upp som en sol mitt i sommaren.
Jag skall nu äta middag med Ari och sen göra klart ljusbeställningarna som har kommit.
Sicka ljus till Ellie skall jag göra.
 
En lugn kväll med lite TV tittande.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0