Vilo dag, skönt

 
SÖNDAG
1303031
Ester
Grattis
 
 
 Bild: Nu utökade vi familjen med en namnlös pojke.
Grattis igen till klimpen,
Kommer snart och ger presenter i massor.
Farfar skall bara bli frisk :)
 
 
GODER MORGON
 
 
Hej igen nu är vi tillsammans igen för en kort stund, kul att det ha blivit en
vana för dig att läsa om mitt innehålls rika liv.
Det händer massa små saker och varje dag är unik.
Man måste nog se sitt liv med positiva ögon och framförallt
respekt.
 
 
 
Allt mans säger och allt man gör bör vara väl igenomtänkt ... eller lite igenomtänkt.
Man kan vara spontan i vissa lägen, särskilt när det gäller att göra saker.
Men i handlingar och samtal bör man tänka först och öppna munnen sen.
Lika så i förhållanden med en vän eller partner.
 
 
 
Var inte hård i orden det leder till missförstånd och dåliga känslor.
Var ödmjuk och känn bara att det behövs inte vara agg eller jag har rätt syndrom.
För det är vad det handlar om ....
Jag vet för jag har rätt.
 
 
 
Då åker vi på mars sista dag ....
Jag sov faktiskt ända till 7.00 i dag, vist är det fantastiskt.
Man kan tro att jag  att jag har vänt på mitt sovande ... törs vi hoppas på det.
Är mina fyra tider på morgonen passé??
Det återstår att se.
 
 
Min frukost är intagen, men jag får inge kaffe pluppen på locket har gott sönder.
 
 
Fasen också. Hoppas att svärsonen kan fixa det. Han ska ju iväg med Kim i dag.
Så dagen börjar med en lätt suck och man blir extra kaffe sugen då, så klart.
 
 
 
Jag kom just på att sommar tiden har börjat och blev lurad på en timme
av min sömn, då har jag ju inte sovit så länge som jag trodde.
 
 
Oj då nu är ju klockan redan nio och furtiofem så jag har ju
svårt att fatta detta, Men så är det i alla fall, sommar tiden är här och vi har en timme mer ljus nu.
Välkommen sommartid så kan vi hoppas att våren tar ett tag nu och kommer fram.
 
Dagen blir bara en promenad i solen och sen handla lite.
Alltid mjölk och saker som är slut.
Så dagen har börjat och jag följer med flytet hoppas jag.
Vad det var varmt i solen :),
Jag stod och tog en fika mot väggen vis Statoil det var riktigt varmt.
Och när solen ligger på kroppen känns det varmt.
Nu vill vi se barmark också. inge mera snö tack :)
 
 
Har ätit en god lunch, pyttipanna med hjärt- ägg.
  Sen har man slappat och tagit det lugnt. Skall flytta över fiskar till andra
akvariet tror ja, har fått något dåligt i det.
Eller byta vatten, vet inte vad jag skall göra. Vill ju ha minna guppy där men det går inte så bra.
 
 
Så kommer vi till kvällen och middagen skall göras, jag har nästan
glömt den för jag kom på att jag skall skriva teorin om ett par dagar och har inte pluggat.
Så det blir lite brått med det.Men maten kommer ju fram på bordet.
 
 
Gubben har varit i sängen hela dagen i dag.
En lätt baksmälla på honom hahahaha.
Han satt med sin kompis via skype och festa. Då har man
sjunkit låg när man festar via telefon.
 
 
Eller så är det bara killar som gör sådana idiotiska saker.
Han mår inte så bra i alla fall. Rätt åt honom.
Jag poppar lite musik och har allmänt oväsen här hemma.
 
 
 
Till kvällen händer något konstigt,
Ari öppnar ett facebooks konto !!!!!
Det skulle han aldrig göra, han ska aldrig hålla på med sånt skit.
Vill man något ska man ringa.
Eller hur gubben lilla, dina släktingar kommer att bli glada nu.
 
 
Nu är klocka så pass mycket att jag bör ligga i sängen för minst två timmar sen.
01.45
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0