Bad dag

 
LÖRDAG
130803
 Tage
Grattis
 
 Att få krama barnbarn
 
 Dagens citat
Strunta i det finstilta
 
Finstilta texten används
(till exempel i avtal) för att
skapa osäkerhet. Om du vill
behålla ditt lugn, bör du låta
någon annan läsa (och förklara)
det fintstilta för dig.
 
 
 
 
 
Hej där
Det är lördag och jag skall få pussa på mina guldklimpar.
En dag ute vid vattnet och njuta av dagen, det är inte illa.
Vi tar och får i hopp denna dag nu då. 
 
God morgon
Jag har en fin sovmorgon till 5.55 i dag :) det är bara bra det.
Dagen kan bli väldans lång om jag är uppe före tuppen.
Jag fixar med frukosten och sen är det
en dusch som gäller.
Jag skall hämta fyra små maskrosor klockan 9.30, jag
åker lite tidigare för att få en kopp kaffe och en vägbeskrivning av min son.
 
 
Han fixade resevägen på min GPS på mobilen.
Visserligen drar den mycket med ström men det är OK.
Jag kommer att hitta till badet i alla fall.
 
 
Så mina solroser blev väldans upphetsade när dom såg mig där,
ska vi med dig?? Frågade dom, ja det är klart blev mitt svar.
Oj vad alla blev ivriga.
 
 
Nu måste vi röra på oss om vi skall hinna bada lite.
Så det blir att åka mot Gladö och vidare till Haninge.
Ställer heter Rudan och ligger vid Haninge industri område.
En lite sjö att sitta och njuta vid.
 
 
Nu är vi där och hela dagen i solen, massa dricka och massa kakor.
Vi packar i hopp framåt fyra och det är väl OK tycker jag.
Ungarna var nöjda och kände väl också att det var lika bra att ta sig hem.
 
 
Salem nästa, det var två föräldrar som var lite oroliga då de inte fått tag i mig.
Min lur har ju inge batteri eftersom GPS: en drar massor.
Men det var OK i alla fall. Nu skall jag hem. Tack för i dag gullungar.
 
Väl hemma blir det en sväng till affärren, kyckling skall vi äta i dag.
Det är somrigt och lätt att fixa, bara att ställa fram.
Lite kortspel på kvällen är ingen dum ide. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0