Dagarna går

 
TORSDAG
130822
 Henrietta & Henrika
Grattis
 Min semester
som nu håller på att ta slut :(
 
 Dagens citat
Spela den lugna
rollen.
 
Låtsas att du är lugn - lägg dig
till med en lugn person egenskaper
och låtsas att andra upp-
lever dig som en lugn person.
Innan du vet ordet av har du
blivit en lugn person.
 
 
 
Hej där 
 Du och jag, ja du det är vi igen.
Vist är det trevligt. Hoppas din läsning blir bra i dag
Vi kör.
God morgon
i dag har jag läst mitt citat. Det är ett mycket bra citat till mig.
Jag skall spela livets film och vara den där aktrisen som är lugnet själv.
Att bara kunna falla in i en sån härlig roll är mitt slut mål.
Och jag hoppas att jag kan kliva in i den så snart det bara går.
 
Ingen klocka i dag, ingen bil i dag hur roligt på en skala var de då.
 Jag har två ben som kommer att ta mig ner till centrum för att handla.
jag hoppa man kan få någon som kör mig upp sen. Har hört att
Thomas skall vara i Tumba runt lunch, jag kan ju jaga honom :)
 
 
Förmiddagen går åt att kolla tvättid och hämta paket.
Sen är det centrum som gäller.
Ja allt blev ordnat och en tvätt tid fick vi.
 klockan två.
 
 
Det var lite stressigt här med tvätten och middagen men det gick också bara bra.
Ost korv med makaroner så tanig middag men det var bara jag och
Robin som åt, Saga är på Grönan.
Hoppas det inte blir stress Hugo hem med hela stan proppad med ungar.
 
Hon är på G hem nu hoppas jag, hon kan ha en viss tidens att missa klockan :)
Men det skall väl gå bra i dag.
Jag skall väl strax lägga mig bredvid en väldans sjuk gubbe som
kom hem med feber och är döende.
 
 
Vi ses igen i morgon.
 GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0