En mellan dag

 
FREDAG
130816
 Brynolf
Grattis
Att bara kunna ta det lungt
 
 Dagens citat
Klä dig i vitt
 
De kläder du har på dig har ett
tydligt inflytande på ditt välbefinnande.
 Löst sittande plagg,
naturmatreal och ljusa färger
har lugnande inverkan.
 
Det är därför yogalärare alltid
klär sig i vitt.
 
 
 
 
Hej där
 Nu är det helg och jag är ledig fortfarande.
Jag har några dagar till :)
Så skönt tycker jag.
Vi kör denna dag och ser vad som sker. 
 
God morgon
Hej och hå nu vaknar vi 05.25 och tar mig en varm och skön
dusch innan frukosten kommer på plats.
Känner mig lite trött efter allt vandrande i går.
<det var många tusen steg man knalla runt i går.
Har haft sendrag i bena som fasen.
 
Nu är det som sagt freda och jag har inget planerat
mer än att det skall vara lugnt och skönt.
Jag hoppas min dag fortsätter så här.
 
 
 
Har fikat med gubben och skall snart ta en lite promenad med Wilma.
Det är rätt skönt att ha henne, man kommer ut då.
 Skönt är det och det tycker Wilma med.
 
Möter några andra fyrbenta som bara passerar efter som Wilma
skiter i andra hundar. Tikar är inget att lägga energi på.
Hanar ja då skall dom vara stora och fina om hon skall reagera.
 
 
Hemma tar vi lite kaffe, sen skall jag åka till Länna och hämta ett sele
som jag beställt till vagnen. Barnen måste sitta säkert.
Ingen skall falla ur.
 
 
Tvättstuga i dag så det var bara jag lätt som en plätt.
Hem för att ha en soft kväll, gubben lagar mat och det tar sin tid i dag.
Han har en spel dag, sitter framför datorn som en liten kille ,
kan inte slita sig eller vara social.
 
Runt 22.30 kommer han och frågar om jan får vara med och spela kort.
Det är så lagom då när man nästan dör av trött het.
Nu vill jag sova!!!!!
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0