Ett kvälls pass

 
ONSDAG
130731
Helena & Elin 
Grattis
Livets glädjestunder 
 
 Dagens citat
 Städa upp i röran.
 
Slarv och oordning bidrar till
spänningarna i livet.
Att röka upp i kaos är ett
effektivt sätt att få ro i själen.
 
 
 
 
 
Hej där
Sista dagen på denna månad, tänk vad tiden går,
nu kommer sen sommaren. Hoppas den blir gosigt varm,
då får vi en fin Britt sommar. Då kör vi.  
 
God morgon
Vakna med ett ryck och trodde jag hade försovit mig,
klockan är bara 06.30, gubben är kvar hemma.
Så då är det lugnt. Jag börjar liksom 16.00
 
 
En dusch och en frukost är vad som står på agendan så
här på morgonkvisten. Jag skall ner till Nordea klockan 10 för att
äntligen få avsluta mammas konton och sätta punkt på detta skit.
 
 
En sväng till Horn Bach är vad som kommer efter, skall se om jag
hittar ett litet akvarier. Det är bara stora akvarier till bra pris, hur lät detta då??
450 kr för 45 liters akvarier det är OK om man har massa fisk, jag har en fisk som inte kan
bo med andra fiskar, jag behöver bara ett max 10 liters i glas.
 
 
 
Sen behöver jag ett BB till mina guppy.
Men jag skall kuska runt lite så får jag se vad jag hittar.
Det blev i alla fall inget akvarier i dag.
 
 
 
Nu är det lunch och sen är det vila tills jag skall till jobbet.
Det är inte många timmar man har att spela på när man vill vila.
Och det går fort ser jag här nu.
 
I väg till jobbet.
Och vilken besvikelse jag fick när jag kommer dit.
Ny ordning och massa konstigheter kommer det att bli.
Mindre personal och mer att göra.
 
Köket skall man både fixa med frukostar och plocka upp boende.
Hur det skall gå till vet jag inte.
Vi skall städa på en kvart och snart är det ett toa besök som max får ta en minut.
Vad kommer detta att sluta??
Nå ja jag jobba med Susanne H i kväll och det går så bra.
 
Klara för hemfärd klockan 21.00 Kör hem Susanne P till Norsborg.
Tunga svarta moln var det över Norsborg, och precis när jag lämnade
Norsborg började det regna där massa.
 
Väl hemma kom det lite dugg hos oss i Tumba också.
Skönt att komma hem ock lägga sig, är himla trött i kväll.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0