Helg igen

 
 
 
FREDAG
130823
 Signe & Signhild
Grattis
Linnéa
För hon kämpas som f..
för barnbarnen. 
 
 Dagens citat
Spring för livet
 
Att springa är ett av livets
motgift mot stress. Det är
enkelt, kräver ingen särskild
träning och verkar redan
efter tvåhundra meter.
 
 
Hej där 
Nu har vi helg igen, har du planer?? 
Jag har inga särskilda då det är sista dagarna på min semester.
Jobbet väntar på måndag. Vi kör nu denna dag.
God morgon
 
 
Morgonstund har börjat med att ha alla vakna samtidigt och att alla var i köket.
Det känns som när alla var mindre och vi satt 10 pers till frukosten.
Ganska mysigt är det, lite tröttsamt dock.
Men nu är det många och jag intar frukosten.
 
 
Väntar snällt tills alla är duschade och klara i duschrummet.
Sen blir det min tur. Jag skall till Salem och Nea i dag
men måste fixa hemma först.
Fixa kaffe bröd och sen drar jag till Salem.
 
 
Sitter och snackar om allt möjligt och kollar på FB och skriver ut lite papper.
Det är skönt att bara sitta där och inte ha något speciellt för sig.
Jolin är så go, hon håller koll på mig så hon ser när jag skall gå.
Då skall hon med.
 
 
Lunchen i dag var två rostade smörgåsar i Salem och lite wok hemma.
Nu vill jag ha lite kaffe.
  
 
Jag åkte runt en aning på eftermiddagen, hittade en Robin
som följde med till mormors grav. Sen skulle han iväg och då passade
jag på att tvätta bilen :), men det blev tvär tomt i
batteriet så jag kom inte ur biltvätten.
Som tur var kom Roger och Emelie för bi och gav mig start hjälp.
Som tack bjöd jag på en fika.
 
 
Har bara legat och slappat, det är OK att göra det.
Gubben har nu legat sjuk i en och en halv dag.
Han är skit förkyld.
Han är rent av skit dålig, det är riktigt synd om honom.
 
Nu tar jag kväll. 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
  
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0