jobbar i kväll

 
MÅNDAG
130805
 Ulrika & Alrik
Grattis
 Mitt liv 
 
 Dagens citat
 Skynda dig
att förlåta
 
Att bära agg mot någon är mer
tärande för den som bär på det
än för den som det är riktas mot.
 
Var snabb och generös med
att förlåta.
 
 
 
 
 
Hej där
 Nu är det du och jag igen, vist är det kul.
Vi har det så trevligt den lilla stund det tar för dig att läsa min blogg.
Jag har lite roliga saker, det händer i alla fall saker i mitt liv.
 Vi kollar in denna dag. 
 
God morgon
Aris klocka ringer fem, han har en lång väg att ta sig från hemmet till jobbet i dag.
På moppe till Lidingö, vilken utmaning. Skall ringa och höra om det gick bra.
 
 
Jag somna om knappt en timme till. Klev upp 06.15 för att ta frukost,
och kolla in FB plus att sätta in bilder på gårdagens blogg. 
 
 
Duschen kommer senare på förmiddagen. och det kan ju vara bra.
Jag jobbar ju kväll. Men förmiddagen kommer att vara en städ dag för mig.
Ordna upp hur barnen skall städa och hur det skall vara här hemma med detta.
 
 
Sen skall jag leta SAKO kulor till två fina djur.
Dom är inte så lätta att hitta, få se om det går bra.
Robin skall handla lite kläder i dag och det kommer att bli spännande
att se vad han hittar.
 
 
 
Nu är lunch time för mig så det kommer att bli en sallad att in ta.
Robbans är god så det blir de. En sväng ut till Länna och kolla
fem punkt sälen till vagnen sen är det en fika med Göran innan jag
åker till jobbet.
Har ett kvällspass och det går attan så fort.
Tycker att man kommer dit fixar lite sen går jag hem.
Kör hem Agneta till Tullinge innan ja styr kosan till Tumba.
 
 
En kopp kaffe sen är det
krama kudden.
Jag är super slut.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0