Kräftskiva

 
FREDAG
130802
 Karin & Kajsa
Grattis
Kräftskiva på
Gladö
 
 Dagens citat
 Sprid apelsin-
blomdoft
 
Häll tre droppar apelsinblomsolja
(neroli) i en kopp mineralvatten.
Fyll en liten sprayflaska och
sprid doften när du behöver
slappna av.
 
 
 
 
 
Hej där
 I dag skall du få komma med på min årliga kräftskiva med min bästis.
Vi är på Gladö igen. Vi har då sagt att vi skall vara här för att få bara vara vi.
Men .... det blir aldrig så hehehe, det blir Gladö.
Så vi tar och startar dagen så det blir fest någon gång :) 
 
God morgon
 Klockan 4.45 vakna jag med ett ryck och tyckte att duschen
ropade kom till mig så skall jag svalka dig :)
Såg att Camilla och Linus också vara vakna.
Intar min frukost och sen kollar jag runt lite på ditt och datt.
 
 
Nu är det time att dra sig mot jobbet, klockan är 06.45.
Jag har ett morgon pass.
På jobbet for timmarna så fort för bi, jag hamna på att rulla håret på en dam
klockan 2 minuter i elva då jag skall sluta. 
 Jag hamnade på ett WC besök 11.15 hos en annan boende. Jag satt och fixa frukostlistan 12.10.
Jag tog lunch 12.30 Nu är min dag slut 2 timmar senare.
 
 
Nu skall jag hem och fixa med allt som skall med till Gladö, men det fans ingen gubbe hemma.
Klockan tickar och tiden går. Jag som skulle vara tidigt på Gladö.
Fan vad surt.
 
 
Jag blev en smulad stressad av min gubbe som behaga komma hem eftre 14.00
Då är det toaletten och duschen som väntar. 16.20 var han klar :(
Nu äntligen kan vi åka.
 
Väl ute på Gladö är det bara att duka upp, lite korv spätt först,
sen kommer kräftor, räkor stjärtar, sallad, bröd och dricka.
En så trevlig kväll, och det vara bara vi så skönt det var, inte halva Gladö, bara vi.
Jo de andra är trevliga men det är så sällan vi är själva här.'
Alltid massa folk. 
Lite kort.
 
Korvspett förätt
Nicklas
Gubben
Thomas, Tomas, Malin, Ari och Eva
 
En fin bild på
Robin och Saga
Wilma och Benny
Översikt på oss.
Jag är suddig :)
Maten
Kräftor
Så nu är det time för hem färd. Thomas kör min bil för jag drack ju vin med Eva.
Ari åkte med honom, tonåringarna hade redan förflyttat sig hemåt.
Kommunalt!
 
Så när man kom hem var det bara att lägga sig och knoppa
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0