Ledig

 
TORSDAG
130808
 Silvia & Sylvia
Grattis
Regnet
Det kom till slut och rensa luften. 
 
 Dagens citat
 Att röra eller
beröra
 
Mänsklig beröring är ett av de
säkraste sättet att bli av med
spänning. På samma sätt som
en kram från mamma och pappa
tröstar ett ledset barn, på samma
sätt som en kyss eller ett handslag
tar bort aggressionen i ett
gräl, kan det enklaste beröring
ibland göra underverk.
 
 
 
 
 
Hej där
Du och jag
Vi har en kontakt, som passar oss bra.
Jag skriver och du läser
bättre kan det inte vara 
 
God morgon
Sov morgon till klockan 6.20 det är inte illa på en enda fläck.
En dusch innan frukosten det är helt OK.
Titta lite på FB om det fans något roligt som hänt.
 
En sak såg jag, svärdottern har lagt ut ett sak från någon kompis som har hittat 
ett nytt skärp på barnavdelningen för flickor.
Det var ett måttband!!!!!! Hur F... tänker dom här? 
 
Det kommer att skapa ungefär 3000 nya anorektiker.
Vilka idioter till inköps chefer.
Byt jobb vet ja.
Nå ja dagen går vidare och jag har ingen bil i dag, gubben
var liksom lite tvungen att ha den i dag.
Jag skall bara till läkaren och sen ner till
centrum. Jag har lite att göra där.
 
Hos läkaren gick det bra vi har fixat tid hos en psykolog och
sen skall vi se vad de leder till. Det är ett nytt team som har börjat efter
semestrarna och ett nytt upp lägg.
Spännandfe jag fick tid nästa torsdag.
 
Sen kom Camilla och hämta mig så hon körde ner mig till centrum, snällt av henne.
 Där nere handla jag på ICA, apoteket,  in och finn och tog en
lunch, sen var det bara att ta sig hem.
 
 
Lite små plock som vanligt och kaffe i mellan åt.
Precis som det skall vara när man är hemma.
Kaffe och allt fixande och donande.
 
Nu skall middagen tillverkas.
En pasta låda blir det.
Och super god blev st.
 
Kvällen består av tv för allt regn som kommer ner, man vill
inte gå ut direkt. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0