Lek dag

 
SÖNDAG
130818
 Elin & Lena
Grattis
Barnbarn
Amanda, Tindra och Johanna
 
 Dagens citat
 Var positiv
till negativa joner
 
Negativa joner är märkliga ting.
De friskar upp luften, hjälper
dig att andas, förhöjer ditt humör
och ingjuter känslor av lugn
och kraft i dig.
Det enda som krävs är en billig
joniseringsapparat för negativa
joner. Eller ett åskväder.
 
 
 
 
 
Hej där
Då är det sista dagen på min och gubbens gemensamma semester detta år.
Vad vi har unnat oss denna vecka är ju bara för barnen.
Ålandsresa, Cosmonova och Kolmården. Undra vad ungarna tyckte.
 Denna dag blir inte så mycket av för att gubben skall jobba i
morgon och han behöver återhämta sig lite.
Jag kör så det ryker. 
 
God morgon
Plin så var ´jag vaken då, god morgon alla glada.
Hör Linus skruvar på sig.
Men det är väl inte så att han skall upp nu kan jag tänka mig.
Han somnar nog om en timme till eller så.
 
 
Jag tar mig en frukost i alla fall, kollar på nätet lite och bara har min tid.
Den är så viktig för mig, ingen som tjatar på mig,
eller vill ha min hjälp eller måste jag skall göra.
Det är bara jag min frukost och datorn.
 
 
Vem trodde att jag skulle bli sånt data snille ? :)
Jag är inte för spel som gubben, jag har mina små spel,
lätt avstressande saker när jag behöver komma ner i varv eller bli trött.
Bra medicin att spela då :) .
 
Men att använda datorn till media eller som här skriva av sig.
Det är det som bäst för mig.
 Stilla stund för mig själv och bara njuta av tillvaron det är min sak de, tror jag.
 
 
På min agenda står det bara en sak, Att träffa barnbarn från Salem.
Det kommer att vara grate. Vi tar en sväng till
Lekslottet.
 
 
 Johanna skall vara hemma före två för hon skall väl få besök då.
Jag kommer att hämta upp dom 10 så vi kan komma hem 13.30 då blir det
kanon bra.
Det som händer när man planerar är att det definitivt inte blir som
man vill, Jag plockar upp barn 9-55 och kommer till lekslottet 10.06
So far so good.
 
 
Nu leker dom och stojar till 13.15 då skall vi ta oss hem
för farfar Kim kommer.
Då är dom sena och jag behöver inte stressa.
Skönt.
 
 
Oj Tindras sko gick sönder jag måste hitta en billig ny.
Vilken tur Din Sko har slut rea på sommar skor.
Nu kan man fynda vill jag lova.
Jaha ja dom andra vill också ha bara för att.
 
 
Då skall jag köra dom till Salem.
Vad kul att dom har haft roligt då. Massa saker och massa
godis.
Nu får dom varva ner och komma till sans.
 
 
Jag är på väg hem för att ta en fika med god kaka hoppas jag
eller är det till kvällen??
Maten skall fixas och det är gubben som står för den.
Men titta här vilket celebert besök, en Emelie.
 
Mer fika och goda kakor. Snack om världsliga saker.
Lite roliga skratt och tokiga youtube klipp.
 
 Nä nu får det räcka jag är trött som attan.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0