Middag i Tullinge

 
LÖRDAG
130817
 Verner & Valter
Grattis
Lena Karlsson
Tack för en trevlig middag
(som inte blev av)
 
 Dagens citat
 Sälj armbands-
klockan
 
Har du någonsin tänkt på hur
avslappnad du känner dig i
samma ögonblick som du tar
av dig armbandsklockan?
Lägg undan den då och då,
så kommer du själv bort från
tidspressen.
 
 
 
 
 
Hej där
God morgon i stugan, det är en lördag och
jag ska tillsammans med min man gå på middag i Tullinge.
Det kan bli en kul kväll, men först tar vi en lördags dag.  
 
God morgon
Sex vakna jag i dag det var ju bra en timme längre än vad jag brukar.
Kan vara skönt, en frukost och en dusch är vad som händer först.
Lite koll på FB och lite blogg skrivning.
Måste kolla mailen också.
 
 
Så dagen har kommit i gång och man sitter och njuter av tystaden och
ensamheten runt om. Det är bara jag som är vaken, så skönt.
Runt åtta kommer alla sakta upp och min njutning försvinner sakta
bort i störande moment.
 
 
Jag har en väldans längtan att karma barnbarn idag hoppas jag kan hinna med det.
Annars får det bli i morgon. Då är det bara att ta sig till Salem :) .
Det är lite taskigt väder så det kanske inte är ute väder direkt.
Men man kan ju alltid hoppas.
 
 
Kan väl ta dom till lekslottet i morgon :) Jag ringer nog Nea och frågar.
Har ju inget annat för mig, skall bara ner till centrum och handla öl till gubben.
Och lite mjölk så klart.
 
Skönt att slippa middagen i dag, min lille son skall tydligen vara hos sin tjej i dag.
Så det blir tomt hemma nästan, Saga är hemma.
Klockan går långsamt till tusen just nu, det är ingen fart på den inte.
 
 
Denna lilla fina varelse hittade jag på min bil, den satt fast under
kanten på mina lampor. Vad skulle den där och göra??
 
 
Har tittat på FB att två av mina vänner är och prov sjunger för körslaget.
Min arbetskollega Lollo och vännen Yvette.
Skulle vara kul om båda fick komma med.
 
 
Nu kommer snart tiden för att åka till Tullinge.
Middag hos fam. Karlsson.
 Ett samtal och det blev inget ???
 
 
Då får man göra ett räddningsmanöver, En grill kväll på Lida
och det var ju mysigt.
 
 
Väl hemma igen vart jag skit trött, jag somna nästa på två sekunder.
Pang sen var allt borta.
  
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0