Mötes dag

 
ONSDAG
130821
Jon & Jonna
Grattis
Jonna
Grattis på namnsdagen
 
 Dagens citat
 Utse den här dagen
till helgdag
 
Tänk dig varje dag som en helgdag
och gör en enda liten sak
som stimulerar det här helg -
dagshumöret - så märker du
hur dina bekymmer
bleknar bort.
 
 
Hej där 
 En liten onsdag står för dörren.
Jag har bara ett möte inplanerat.
Visserligen skall jag agera taxi till gubben
som skall bli hämtad. Men vi kör denna dag.
God morgon
 Upp med klockan in i duschen och se att få i sig lite frukost.
I dag var alla uppe utom en, Robin har sovmorgon.
Men jag skall köra gubben till jobbet så det är bara att vara klar
vid sex för avfärd.
 
 
Köerna kommer Pessis  vid avfarten där jag skall av
mot Långbro och Fruängen. Men vi kommer i tid och han är på jobbet 06.25.
Sen är det bara för mig att köra hem och smidigt går det.
Väl hemma tar jag en kaffe och lite lugn stund för mig själv.
 
 
Åker en sväng till Kungens kurva och skall kolla in barnens hus, dom har gått KK
så jag ville se om det fans något att köpa till barnbarnen.
Camilla skulle kolla en mat stol.
Men va f..?
Kön är hur lång som helst och känner vi för att stå där??? 
NEJ
Det kommer att ta två tre timar.
Inget för oss.
 
Vi tar en sväng till Rosen Hill i stället med Emelie o0ch Roger.
Dom har det lite tufft just nu, så man får stötta henne.
Det är ju klart att man gör.
 
Nu blir det lite bråttom jag måste till Långbro och plocka upp Ari,
vi skall ju till Södertälje på möte.
Fort fort skall det gå.
 
Väl i Södertälje kommer våran socialsekreterare lite sent.
Men det är ju OK.
Nu är vi här och har ett bra samtal.
Jag känner att det kommer att gå bra detta.
Vi har inga världsliga problem egentligen ... eller?
 
 
Nu är det bara hem som gäller och sen lite mat lagning.
Camilla och Thomas van budgivningen så dom har köpt ett hus nu.
Kul för dom.
 
 
Nu skall det bara bli kväll och allt är lugnt och skönt.
Har titta på Idol och tycker det är pinsamma
människor vissa.
 
Nu är det natti natti
 
GOD NATT 
På återseende. 
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0